1.25.2012

Caut job in Montreal !

O prietena din Romania era suparata ca nu o ajut cu un interviu! Nu un job, nu un site, un interviu! Ea are alta profesie, total fara legatura cu a mea, un domeniu despre care nu stiu absolut nimic. In timp, intotdeauna cand am cautat pe site-urile de joburi, si am vazut ceva legat de profesia ei, i-am trimis link-uri. Sa vada care sunt cerintele, chiar sa incerce sa trimita cv-uri. Prietena mea ar dori sa vina si ea in Canada. Dar , ar prefera sa vina direct cu un job asigurat.
Oricat am incercat sa-i explic ca nu am cum, pentru ca pentru asa ceva ar trebui ca eu sa am cunostinte, prieteni in domeniul ei, care sa-i promita un interviu pe baza cv-ului...nu am reusit sa o conving. Si in ziua de azi crede ca eu nu vreau sa o ajut.
Asa ca m-am hotarat sa-i fac o lista cu site-urile de joburi, si daca tot am sa fac asa o lista, am sa o postez pe net pentru toata lumea. Daca vreti sa adaugati site-uri, sunteti bineveniti. Haideti sa facem o lista cat mai mare, pentru toti cautatorii sau viitori cautatori de joburi in Montreal.

Kijiji

Indeed

Working.com

Workopolis.com

Craiglist Montreal

AllMontrealJobs

EmploiQuebec.

www.WowJobs.ca

MontrealJobs.com

www.Jobsincanada.com

c3job

callcenterjob.ca

eluta.ca

Jobshark.ca

Joburi- call-center, centre de apel Montreal

.

6 comments:

  1. Another good website for Canadian jobs, especially Ontario and Montreal. Maybe its worth adding to the list for future jobseekers.

    ReplyDelete
  2. Unii oameni sunt si batuti in cap... din pacate

    ReplyDelete
  3. Asa e, Florin, ce sa facem. Incercam sa explicam cat si cum putem, mai mult nu depinde de noi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oricum felicitari pentru munca depusa. Si eu incerc sa ajung in Canada mai ales Montreal, deci ar trebui sa multumesc pt orice mic ajutor oferit din partea cuiva de acolo care incearca sa ma ajute.

      Delete
  4. buna ziua felicitari pentru postare am si eu o intrebare in legatura cu munca aici in montreal am un contract de munca deschis dar nu am rezidenta inca e pe,, drum,, am incercat sa muncesc aici dar nu am reusit deloc majoritatea imi spun ca e foarte greu sa-ti gasesti de munca pe cont propriu am incercat multe colective pt imigranti,situri,trimis cv in persoana,fax,e-mail,dar nimic nu stiu ce sa mai fac si incotro sa mai intreb stiti cumva vreo solutie care mi-ar putea fi de folos?va multumesc

    ReplyDelete
  5. asta insemnand ca nu aveti inca numarul de asigurare sociala? daca nu il aveti, va fi greu de gasit . cu NAS-ul, devine mai usor. dar...as putea avea o varianta in ambele cazuri :)

    ReplyDelete